۲ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۲۵

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خبر داد؛

توزیع ۴۵۰ بسته کمک معیشتی یلدا در نائین

توزیع ۴۵۰ بسته کمک معیشتی یلدا در نائین

نائین_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نائین گفت: ۴۵۰ بسته کمک معیشتی همزمان با شب یلدای فاطمی به ارزش یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال، میان نیازمندان توزیع شد.

محمد حسین الیاسی در گفت و گو با خبرنگار مهر، از توزیع ۴۵۰ بسته کمک معیشتی به مناسبت شب یلدا تحت عنوان بسته کمک معیشتی یلدایی در نائین خبر داد و اظهار کرد: در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و در آستانه شب یلدا، تعداد ۴۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ریالی هر بسته سه میلیون ریال و در مجموع، یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال، در شهرستان نائین توزیع شد.

وی ادامه داد: این ۴۵۰ بسته در آخرین روز از فصل پاییز ۱۴۰۱ به همت قرارگاه محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نائین و با همراهی ستاد کمک مومنانه این شهرستان، توسط قرارگاه‌های محله محور، میان محرومین و خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نائین افزود: توزیع این ۴۵۰ بسته کمک معیشتی، همزمان با شب یلدای فاطمی و حضور پیکر مطهر شهیدی گمنام در شهرستان نائین و در محافل سوگواری و در جمع دانش آموزان و مردم، انجام شد.

وی با اشاره به حضور پیکر شهید گمنام در ۱۵ نقطه از شهرستان نائین، تاکید کرد: پیکر این شهید گمنام از صبح تا شامگاه روز چهارشنبه در شهرستان حضور داشت و در این میان، مهمان مدارس شهر نائین و بافران نیز بود. پیکر این شهید گمنام با هماهنگی کمیته خادمین الشهدا شهرستان نائین و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده این شهرستان در ۱۵ نقطه از شهرستان نائین، مهمان آخرین روز از فصل پاییز امسال نایینی ها بود و یلدایی شیرین‌تر از هر سال را تقدیم شهرستان نائین کرد.

کد خبر 5662972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha