۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۵

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

رونمایی از پوستر فراخوان جایزه ادبی «یوسف» در همدان

رونمایی از پوستر فراخوان جایزه ادبی «یوسف» در همدان

همدان- مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان گفت: همزمان با برگزاری کارگاه تخصصی داستان‌نویسی، از پوستر فراخوان دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» رونمایی شد.

محمد برخوردار در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه این جشنواره در دو رده سنی بزرگسال و نوجوان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: موضوع اصلی داستان ارسالی در حوزه دفاع مقدس، رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت است.

وی تصریح کرد: در بخش ویژه داستان، آثار باید با محوریت وحدت ملی، ایران قوی باشند و در بخش جنبی جشنواره نیز شامل حوزه جبهه مقاومت، نقش بانوان در دفاع مقدس، جهاد تبیین و دفاع مقدس و جهاد تبیین و محور مقاومت خواهد بود.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان ادامه داد: حجم آثار ارسالی نباید از چهار هزار کلمه بیشتر باشد همچنین داستان‌های ارسالی نباید قبلاً در کتاب مستقل یا مشترک منتشر شده باشند و شرکت‌کنندگان در صورت شرکت در استان‌های مختلف از داوری کنار گذاشته می‌شوند.

برخوردار در پایان تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا یکم اسفندماه سال جاری است و ارسال آثار از طریق ایتا به شماره ۰۹۳۰۷۸۸۱۵۳۵ امکان‌پذیر خواهد بود.

کد خبر 5669541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha