۱۴ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۴۴

رئیس ستاد اجرایی فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری:

البرز ۵۳۲۹ اثر تجمیعی پرسش مهر ریاست جمهوری کشور را دریافت کرد

البرز ۵۳۲۹ اثر تجمیعی پرسش مهر ریاست جمهوری کشور را دریافت کرد

کرج- رئیس ستاد اجرایی و دبیرخانه بیست و سومین دوره فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری گفت: این دبیرخانه مستقر در البرز ۵ هزار و ۳۲۹ اثر تجمیعی پرسش مهر استان‌ها را دریافت کرد.

علی حجرگشت در گفت‌و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان‌های آذربایجان شرقی با ۶۲۷ اثر، آذربایجان غربی با ۲۹۱ اثر و اردبیل با ۶۷ اثر به ترتیب بیشترین آثار پرسش مهر دانش آموزان و معلمان کشور را که امکان احراز هویت آنان در سیدا را نداشته اند به صورت حضوری طی دو روز به دبیرخانه تحویل دادند.

وی خاطرنشان کرد: البرز با ۵۲۸ اثر، ایلام ۸۲ اثر و بوشهر با ۲۵۷ اثر از دیگر استان‌هایی هستند که بیشترین آثار تجمیعی را به دبیرخانه تحویل دادند.

حجرگشت یادآور شد: از مجموع ۴۸ هزار و ۶۱۱ اثر دریافتی از بات پرسش مهر ۲۳، البرز پس از استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، گلستان و شهرستانهای تهران در جایگاه پنجم کشوری قرار دارد.

وی ادامه داد: آثار دستی تجمیعی دریافت شده نیز به آمار پرسش مهر که از طریق بات دریافت گردیده اضافه می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی و دبیرخانه بیست و سومین دوره فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری تصریح کرد: مدیریت شهری کرج با اکران پوسترهای پرسش مهر در تلویزیون‌های شهریِ میادین اصلی پرسش مهر را به خیابان‌ها آورد که این همکاری جای قدردانی دارد.

کد خبر 5673968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha