۲۳ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۵۷

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس:

زیرساخت‌های تأمین آب شرب مردم البرز به شدت ضعیف است

زیرساخت‌های تأمین آب شرب مردم البرز به شدت ضعیف است

ساوجبلاغ- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: زیرساخت‌های انتقال آب برای تأمین آب شرب مردم حوزه انتخابیه به شدت ضعیف است و ابن معضل باید حل شود.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای پیگیری و رفع مشکلات آب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ با محمد جوانبخت، معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران دیدار و گفتگوی مفصلی صورت گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به پیگیری‌های مکرر در خصوص رفع مشکلات کم آبی و فاضلاب شهری با توجه به افزایش روز افزون جمعیت حوزه انتخابیه باید وزارت نیرو برای رفع کمبود آب شرب و کشاورزی که در بازدیدهای میدانی کسب کرده‌ایم و به وزیر در جهت رفع مشکل انتقال داده‌ایم، اقدامات ویژه‌ای صورت دهد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: بعد از نشست با وزیر نیرو دستورات خوبی صادر شد که با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران جلسه‌ای برگزار شد تا موضوعات اجرایی شود.

وی با توجه به اهمیت موضوع رفع مشکل کشاورزان خاطرنشان کرد: در خصوص رفع موضوعات حق‌آبه کشاورزان پیگیری‌های خوبی صورت گرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز تاکید کرد: زیرساخت‌های انتقال آب برای تأمین آب شرب مردم حوزه انتخابیه به شدت ضعیف است و با پیگیری مکرر از دولت این مسائل و مشکلات را به وزارت نیرو منتقل کرده‌ایم که در حال حاضر انتقال آب از سد طالقان برای شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ به سرعت در حال انجام است و درخواست کردیم تا با توجه به دستور وزیر نیرو، تأمین بودجه تکمیل آن به صورت کامل تأمین شود.

وی گفت: در این جلسه پیگیری تأمین اعتبار انتقال آب سد طالقان به شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ، تکمیل و نوسازی تجهیزات آب روستایی، ارتقای تصفیه خانه آب شرب شهر جدید مهستان، فاضلاب هشتگرد، نظرآباد و چهارباغ ویژه محلات ملک آباد و مهدی آباد و درخواست بازنگری بستر و حریم رودخانه شاهرود در شهرستان طالقان، رفع مشکلات حق آبه کشاورزان در حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ نظرآباد و چهارباغ صورت گرفت.

حدادی متذکر شد: مقرر شد کارگروه ویژه برای بررسی وضعیت چاه‌های آب کشاورزی برای تأمین آب مورد نیاز باغداران و زراعت در بخش کشاورزی حوزه انتخابیه انجام و تعیین تکلیف شود.

کد خبر 5681565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha