۲۷ دی ۱۴۰۱، ۹:۵۶

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد؛

پیگیری کاهش میزان آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل در خوزستان

پیگیری کاهش میزان آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل در خوزستان

اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اجرایی شدن طرح شهید محمودوند گام مهمی در راستای کاهش میزان آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد صبح امروز سه شنبه در چهارمین جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی ضمن تاکید بر اهمیت اجرای منسجم طرح شهید محمودوند در سطح مناطق و نواحی اظهار کرد: این طرح یکی از برنامه‌های راهبردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور در حوزه کاهش میزان آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل است و با هدف برقراری و بسط عدالت آموزشی در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان اجرایی می‌شود.

وی در ادامه با برشمردن اهداف طرح شهید محمودوند، توضیح داد: شناسایی، جذب و نگهداشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل و نیز برقراری عدالت آموزشی و به بیانی دیگر تحقق نصیب برابر آموزشی مهمترین اهداف اجرایی شدن طرح شهید محمود وند در سطح استان خوزستان است‌.

حمیدی نژاد در پایان گفت: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی بستر بسیار خوب و اثربخشی برای تحقق اهداف و برنامه‌های آموزش و پرورش است و بی شک این قرارگاه زمینه را برای حضور فعال نیروهای جهادی در آموزش و پرورش خوزستان را فراهم می‌آورد چرا پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بدون روحیه جهادی ممکن نخواهد بود.

کد خبر 5684532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha