۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:

عامل جنایت در سفارت جمهوری آذربایجان فوری باید محاکمه شود

عامل جنایت در سفارت جمهوری آذربایجان فوری باید محاکمه شود

تبریز- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: عامل جنایت در سفارت جمهوری آذربایجان فوری باید محاکمه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: حادثه ناگوار و اقدام مسلحانه انجام شده در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران را که متأسفانه به کشته شدن یکی از اعضای سفارت انجامید، شدیداً محکوم می‌کنیم.

وی افزود: این حادثه مولمه، که موجب ناراحتی دو ملت برادر و مسلمان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان گشته، را تسلیت می‌گوئیم.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: از مقامات امنیتی و قضائی کشور، درخواست می‌کنیم موضوع را با فوریت بررسی و ابعاد و انگیزه مهاجم را مشخص و اطلاع رسانی کنند.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: لازم است هر چه زودتر عامل جنایت محاکمه و به جزای عمل جنایتکارانه‌اش برسد.

کد خبر 5693971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      14 3
      آیا اگر این اتفاق برای سفارت ایران در باکو رخ داده بود هم ، دولت آذربایجان انقدر دستپاچه میشد؟ چرا مقامات ما آنقدر عجولانه حکم میدن و قضاوت میکنن. سفارت آذربایجان خطای احتمالی کرده و فردی رو بدون اجازه همسرش از ایران خارج کرده. اون هم اومده انتقام گرفته. هر ایرانی دیگه ای بود همین کار رو می‌کرد.
      • alvan IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
        2 9
        شما چرا کاسه داغتر از آش شدی ؟؟؟ شنا وکیل مدافع مردمی ...؟ نکنه شما هم هم دستی با اون کشاورز ؟!! یشین سرجات و تو مسائلی که بهت مربوط نیست دخالت نکنه ... تو از روابط دیپلماتیک چی میدونی آخه! میخوای همه از فردا یه اسحله برداریم به سفارتهای مختلف حمله کنبم؟؟؟ چرا افکار تررویستی دارین ترویج میکنید با ک
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      11 1
      آقای نماینده پس غیرت ایرانی کجا رفته چرا از همسر این کشاورز بی نوا خبری نیست چرا مسئولان جواب درستی به این آقا ندادندکه کار به اینجا کشیده شود یعنی این همه از آذر بایجان می‌ترسیم