۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۵

ادعای مضحک جوزف بورل:

ممنوعیت فعالیت رسانه‌های روسی در اروپا، محافظت از آزادی بیان است!

ممنوعیت فعالیت رسانه‌های روسی در اروپا، محافظت از آزادی بیان است!

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز با ارائه تعریفی دوگانه از آزادی بیان، با طرح ادعایی مضحک مدعی شد که ممنوعیت فعالیت رسانه‌ های روسی در اروپا، محافظت از آزادی بیان به شمار می آید!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز سه شنبه در ادعایی مضحک مدعی شد که بروکسل با ممنوع کردن فعالیت رسانه های روسی در اروپا «به آزادی بیان حمله نمی کند» بلکه «از آن محافظت می کند».

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی در کنفرانس مبارزه با انتشار اطلاعات نادرست در شهر بروکسل ادعا کرد: با این کار (ممنوعیت پخش رسانه‌ های روسی در اروپا)، ما به آزادی بیان حمله نمی‌ کنیم، بلکه از آزادی بیان دفاع می‌ کنیم!

«جوزف بورل» در این باره ادامه داد: ما باید باز هم پیش برویم. باید بفهمیم که کارزارهای ترویج اطلاعات نادرست از کجا سازماندهی شده، بازیگران آن را شناسایی کنیم و منبع آنها بیابیم!

این در حالیست که وی پیشتر در ادعایی که با واکنش های تندی از سوی کشورها و مقامات بسیاری در سراسر جهان مواجه شد، ادعا کرده بود که این قاره باغ و بستان و مابقی جهان را جنگل وحشی است!

ادعای امروز این مقام اروپایی در حالی مطرح می شود که اقدام موهن برخی از کشورهای اروپایی در اهانت به قرآن کریم و هتک حرمت مقدسات اسلامی به نخوی ابلهانه و با ادعای آزادی بیان توجیه می شود.

کد خبر 5703280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha