۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۱۰

استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

پیشرفت معیشت مردم با چرخش سرمایه‌ها و درآمدها در سیستان وبلوچستان

پیشرفت معیشت مردم با چرخش سرمایه‌ها و درآمدها در سیستان وبلوچستان

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: زمانی که درآمدها در بازار در حال چرخش باشد، قطعاً معیشت مردم و اقتصاد آن منطقه پیشرفت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی ظهر دوشنبه در نشست تنظیم بازار سیستان و بلوچستان، افزوذ: خوشبختانه علی‌رغم همه هجمه‌ها و خباثت‌های دشمن مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باز هم همچون همیشه به میدان آمدند که این امر نشان از آگاهی و بصیرت مردم دارد.

وی ادامه داد: هیچ قدرتی توانایی مقابله با اراده الهی را ندارد و اراده الهی بر این قرار گرفته تا اسلام همواره پیروز باشد.

استاندار سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: امروز شاهدیم که انقلاب اسلامی از مرزها خارج شده و این تفکر ظلم ستیزی کشورهای دیگر را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا سطح درآمد مردم افزایش پیدا کند که اگر این رشد ایجاد شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: زمانی‌که درآمدی در بازار در حال چرخش باشد قطعاً معیشت مردم و اقتصاد آن منطقه پیشرفت خواهد کرد.

وی افزود: مردم را باید به کار، تلاش و کوشش تشویق کرد چرا که این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد اما این القای محرومیت را باید برطرف کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نظارت و کنترل بر بازار اهمیت فراوانی دارد بنابراین خوب نظارت کنید تا طرح‌ها به‌سرعت اجرا شود.

کرمی خاطرنشان کرد: سیستان‌وبلوچستان دارای ظرفیت بسیار خوبی برای واردات است و این منطقه باید به هاب دام کشور تبدیل شود تا ما را از واردات گوشت بی‌نیاز کند و همچنین باعث رونق مرزهای استان شود.

کد خبر 5708663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 0
      واقعآ
    • عبدالسلام IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 0
      جز مرزهای رسمی مرزهای غیر رسمی را ساماندهی کنید.معیشت مردم حل خواهد شد
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      0 0
      فقط شعار