پدافند سوریه با تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق مقابله کرد

پدافند سوریه با تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق مقابله کرد

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد یکشنبه از مقابله پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم در آسمان دمشق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد یکشنبه از مقابله پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم در آسمان دمشق خبر داد.

بر اساس این گزارش، پدافند هوایی سوریه با موشک‌های رژیم صهیونیستی که از سمت جولان اشغالی و دریاچه طبریا شلیک شده بود، به مقابله برخاست.

طبق اخبار منتشرشده، پدافند هوایی سوریه تعدادی از موشک‌های شلیک شده را رهگیری و ساقط کرده است.

منابع خبری همچنین تصاویری را از خسارات وارده به یک منزل مسکونی در منطقه کفرسوسه در نزدیکی دمشق درپی تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی منتشر کردند.

پدافند سوریه با تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق مقابله کرد

یک منبع امنیتی سوری گفت که پدافند ارتش سوریه با تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی مقابله کرده و توانست بیشتر موشک‌ها را قبل از رسیدن به هدف رهگیری و منهدم نماید.

منابع خبری همچنین از زخمی شدن چند نفر درپی اصابت یکی از موشک‌های رژیم صهیونیستی بین منازل در منطقه کفرسوسه در اطراف دمشق خبر دادند.

پدافند سوریه با تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق مقابله کرد

پدافند سوریه با تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق مقابله کرد

در همین حال، برخی منابع خبری از شهادت چند غیرنظامی سوری درپی تجاوز رژیم صهیونیستی و روانه شدن نیروهای امداد و نجات به محل حادثه خبر دادند.

یک منبع در فرماندهی پلیس دمشق در گفتگو با خبرگزاری سانا گفت که درپی تجاوز رژیم صهیونیستی به محلات مسکونی در دمشق پایتخت سوریه چند نفر شهید و زخمی شدند.

خبرنگار العالم گزارش داد که موشک های رژیم صهیونیستی به ساختمان های مسکونی در منطقه کفرسوسه در اطراف دمشق اصابت کرده و نیروهای امدادی مشغول کمک رسانی به مجروحان هستند.

برخی منابع خبری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی، «تل المسیح» در اطراف شهر شهبا واقع در شمال استان سویدا را نیز مورد حمله قرار داده است.

طبق این گزارش، به یک سایت راداری ارتش سوریه در «تل المسیح» واقع در حومه شهر «شهبا» در شمال استان سویدا نیز حمله شده است.

برخی منابع خبری از شهادت ۱۳ نفر و زخمی شدن ۲۸ تن دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به کفرسوسه خبر دادند اما این خبر هنوز از سوی منابع رسمی تایید نشده است.

در همین حال، وزارت بهداشت سوریه بامداد یکشنبه اعلام کرد که طبق آمار اولیه، در تجاوز رژیم صهیونیستی به محلات مسکونی در دمشق، تا کنون ۳ نفر شهید و ۱۵ نفر دیگر زخمی شده اند.

کد خبر 5712308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      0 0
      این سوریه چقدر بی عرضه است خوب حداقل اونم چارتا موشک بزنه تواسراییل هرچند که هدف اسراییل امکانات ایران توی سوریه است