۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۴۰

در ادامه حمایت از اغتشاشات؛

اتحادیه اروپا شماری از قضات ایرانی را تحریم می‌کند

اتحادیه اروپا شماری از قضات ایرانی را تحریم می‌کند

اتحادیه اروپا در ادامه حمایت‌های این بلوک از اغتشاشات ایران، تحریم‌هایی را علیه ده‌ها تن از ایرانیان از جمله قضات این کشور، اعمال خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ژان آسلبورن، وزیر خارجه لوکزامبورگ از اعمال تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه «ده‌ها ایرانی از جمله قضات این کشور» به بهانه نقش‌آفرینی آنها در صدور حکم اعدام برای آنچه «معترضان» خوانده شده، خبر داد.

آسلبورن پیش از نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل گفت: قضات، کارکنان زندان، افرادی که حکم اعدام برای دیگران صادر می‌کنند، ده‌ها نفر از آنها در این فهرست (تحریم‌ها) قرار دارند.

از آغاز اغتشاشات اخیر در ایران، کشورهای اروپایی و آمریکا در تلاش برای شعله‌ور نگه داشتن آتش آشوب‌ها، نسبت به اعمال تحریم علیه مقامات و نهادهای ایران اقدام کرده‌اند.

کد خبر 5713551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زهرا IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      1 0
      یه چیزی شون میشه این اروپایی ها! برید بمیرید بابا... آمریکا نابودتون کرده هنوز زر میزنید
    • بابائی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      0 0
      اتحادیه اروپا جنایتکار نمی‌تواند برای ایران تعیین تکلیف کند که ,اتحادیه اروپا جنایتکار در جایگاهی نیست که برای ایران تعیین تکلیف کند. اتحادیه اروپا ۳۲ فرد و ۲ نهاد ایران را تحریم کرد/ اتحادیه اروپا باز هم مانند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
    • بابائی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      0 0
      جزییات تحریم‌های جدید اروپا علیه ایران همان نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش در این مدت 9 سال بوده است. جزییات تحریم‌های جدید اروپا علیه ایران همان نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش در این مدت 7 سال بوده است.