۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۳۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان:

۳۶۰۰ فرصت شغلی جدید روستایی و عشایری در استان سمنان ایجاد می‌شود

۳۶۰۰ فرصت شغلی جدید روستایی و عشایری در استان سمنان ایجاد می‌شود

سمنان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: بیش از یک هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال زایی روستایی و عشایر با ایجاد سه هزار و ۶۰۰ شغل در استان، تسهیلات بانکی دریافت خواهند کرد.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای فرصت‌های شغلی روستایی و عشایر در استان سمنان بیان کرد: سه هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات بانکی در سراسر استان سمنان ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۷۶۷ طرح اشتغال زایی روستایی و عشایری مصوب و برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل استان سمنان معرفی شدند، افزود: ۳۷۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به این طرح‌ها اعطا خواهد شد.

دبیر شورای اشتغال استان سمنان با بیان اینکه اعطای این میزان تسهیلات بانکی سه هزار و ۶۶۸ فرصت شغلی جدید را ایجاد خواهد کرد، گفت: تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در زمینه‌های مختلف شامل دامپروری، تولید علوفه و … اعطا خواهد شد.

کاشانی با بیان اینکه در کنار تسهیلات عشایر و روستایی طرح‌های مشاغل خانگی نیز به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند، ابراز کرد: از هفته دولت تا ابتدای اسفند ماه سال جاری بالغ بر یک هزار طرح مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات بانکی معرفی شده است.

وی با بیان اینکه اشتغال زایی خانگی و روستایی و افزایش ماندگاری در روستاها محور اعطای این تسهیلات است، تاکید کرد: بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات مشاغل خانگی در استان سمنان ایجاد خواهد شد که به افزایش ماندگاری روستاییان کمک شایانی خواهد کرد.

کد خبر 5717686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha