شهادت نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

شهادت نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک نوجوان فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب، وزارت بهداشت فلسین اعلام کرد که نواجوان ۱۴ ساله فلسطینی به نام «ولید سعد داود نصار» که دو روز پیش به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین مجروح شده بود، به شهادت رسید.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در گزارشی اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی از آغاز سال جاری میلادی به ۷۴ شهید رسیده است که در بین شهدا ۱۳ کودک و یک زن وجود دارد.

بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین، استان‌های جنین ۲۷ شهید، نابلس ۱۸ شهید، الخلیل ۷ شهید، قدس اشغالی ۶ شهید، اریحا و اغوار ۵ شهید، قلقیلیه ۳ شهید، رام الله و البیره ۲ شهید، غزه ۲ شهید، بیت لحم ۲ شهید، سلفیت ۱ شهید و طوباس ۱ شهید داشته است.

از سوی دیگر مرکز حقوق بشر فلسطین در گزارشی به مناسبت روز جهانی زن اعلام کرد که ۵۹ زن فلسطینی از آغاز سال جاری میلادی توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

بنا بر اعلام مرکز حقوق بشر فلسطین در سال گذشته میلادی (۲۰۲۲) ۹ زن فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌ دهند.

کد خبر 5728924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha