۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۷:۵۹

محمودی خبر داد

واژگونی اتوبوس مسافربری در لرستان با یک کشته

واژگونی اتوبوس مسافربری در لرستان با یک کشته

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از واژگونی یکدستگاه اتوبوس مسافربری در محور خرم آباد به پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: حوالی ساعت ۲:۱۵ بامداد امروز خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور خرم آباد به پلدختر به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که در پی آن سه تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات خرم زال، شوراب و تیم واکنش سریع به محل اعزام شدند.

وی افزود: اورژانس نیز امدادگران خود را به محل اعزام کرده بود، تیم‌های امداد و نجات همزمان با امدادرسانی به مصدومان اقدامات خود برای رهاسازی و انتقال مصدومان را نیز آغاز کردند.

به گفته سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر؛ حدود ۲۸ نفر در جریان واژگونی این اتوبوس دچار حادثه شدند، متأسفانه یک نفر جان خود را در این حادثه از دست داد و ۲۶ مصدوم نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید 

کد خبر 5731784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      1 0
      پلیس ما کی می خواهد جلوی این ویا از شدت آنها کم کنه فجایع بگیره چرا اینقدر واژگونی اتوبوس داریم جرا قوانینی برای رفع این حوادث ندارد اینها همه تقصیر پلیس که نمی تواند قوانین بازدارنده بزای چنین حوادثی وضع کند بیشتر این حوادث واژگونی عدم هوشیاری رو توجه به جلو ویا سرعت غیر مجاز ویا نقص فنی است