۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۳۵

فرماندار مشهد تاکید کرد؛

اقدام قانونی با هرگونه ایجاد خسارت و مزاحمت در شب چهارشنبه سوری

اقدام قانونی با هرگونه ایجاد خسارت و مزاحمت در شب چهارشنبه سوری

مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: هرگونه رفتار منجر به نارضایتی مردم، ایجاد خسارت، مزاحمت و سد معابر در شب چهارشنبه سوری با اقدام قانونی روبه رو خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری شامگاه دوشنبه در یازدهمین جلسه شورای اداری مشهد اظهار کرد: خانواده‌ها از فرزندان خود در شب چهارشنبه آخر سال مراقبت بیشتری انجام دهند تا ضمن جلوگیری از آسیب با خاطره‌ای خوب وارد سال آینده شویم.

فرماندار مشهد بیان کرد: دستگاه‌های مختلف در خصوص حفاظت از مجموعه‌های خود توجیه شدند و باید با مراقبت و آماده بودن، از ایجاد خسارت به مجموعه‌های خود جلوگیری کنند تا دشمن از این فرصت به نفع خود استفاده نکند.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین در حوزه عبور و مرور شهری نیز برنامه‌های در نظر گرفته شده است و تلاش می‌شود تا دچار اتفاق ناگواری در روزهای آخر سال نشویم.

داوری در ادامه با با اشاره به برنامه‌ریزی های انجام شده برای میزبانی از زائران رضوی، اظهار کرد: مرخصی مدیران در ایام تعطیلات نوروزی لغو شده است و اگر کسی خلاف آن عمل کند، ترک فعل کرده است. از سوی دیگر تمام دستگاه‌های اجرایی باید به وظایف ذاتی خود به صورت خاص در ایام نوروز توجه داشته باشند به گونه‌ای که ما باید به دنبال آرامش و آسایش زائران باشیم.

فرماندار مشهد افزود: با توجه به حضور مردم در روزهای آخر سال جاری و ابتدای سال آینده، باید خود را برای میزبانی از تمام اقشار جامعه آماد کنیم.

کد خبر 5732707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha