۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۲۱

مسئول سازمان اردویی راهیان نور مازندران:

ویژه برنامه عیدانه در اردوگاه هفت تپه برگزار می شود

ویژه برنامه عیدانه در اردوگاه هفت تپه برگزار می شود

ساری- مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور مازندران گفت: ویژه برنامه سال نو روز اول نوروز در اردوگاه هفت تپه با حضور زائران و رزمندگان دفاع مقدس برگزار می شود.

سرهنگ محمد عباسپور در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک با اظهار اینکه امسال نیز راهیان نور با حمایت دستگاه‌های مختلف از چهارم بهمن شروع شد و همچنان ادامه دارد، افزود: در مرحله اول ۱۷۰۰ دانش آموز دختر از مناطق مختلف استان اردوهای راهیان نور پایان نور اعزام شدند و در مرحله دوم ۱۳۰۰ پسر نیز روانی این اردوها اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین در مرحله اول اعزام دانشجویان سه هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان به مناطق عملیاتی روانه شدند و استقبال از این برنامه‌ها بسیار خوب بوده است، تصریح کرد: به رغم همه جوسازی‌ها و آشوب‌ها امسال شاهد استقبال و حضور چشمگیر قشرهای مختلف از جمله دانشجویان در راهیان نور هستیم.

سرهنگ عباس پور با اظهار اینکه از پانزدهم اسفند ماه اعزام کاروان‌های محلات به راهیان نور شروع شد، ادامه: ه برآورد ما بر این است که تا ۱۰ هزار نفر در قالب کاروان‌های محلات به اردوهای راهیان نور اعزام شوند.

سرهنگ عباس پور با بیان اینکه برنامه ریزی خوبی برای اردوهای راهیان نور در سال جاری صورت گرفته است افزود: استفاده از ظرفیت کمیته‌های راهیان نور از جمله ویژگی‌های اجرای این برنامه‌ها در سال جاری بوده است.

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا یادآور شد: امسال کمیته‌های مختلفی در ستاد راهیان نور فعال هستند و یکی از کمیت‌های فعال روابط عمومی به شمار می‌رود.

وی کمیته بهداشت و درمان را از دیگر کمیته‌های فعال در راهیان نور بیان کرد و گفت: تیم‌های درمانی در اردوگاه‌های مختلف از جمله اردوگاه شهید بلباسی، شهید جعفرزاده و هفت تپه به ارائه خدمات درمانی به زائران مشغول هستند.

وی کمیته نقلیه و اعزام را از دیگر کمیته‌های فعال در در راهیان نور ذکر و اضافه کرد: علاوه بر این کمیته فرهنگی خدمات رسانی به زائران راهیان نور هستند.

سرهنگ عباس پور برپایی ایستگاه صلواتی برپایی نماز جماعت، مسابقات فرهنگی را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: همچنین ویژه برنامه سال تحویل روز اول عید در اردوگاه‌های راهیان و هفت تپه باحضور زائران و فرماندهان دفاع مقدس و سخنرانی سردار شالیکار برگزار می‌شود.

کد خبر 5735670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha