۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد خوزستان:

جشنواره فرهنگی - هنری در کانون‌های مساجد خوزستان برگزار می‌شود

جشنواره فرهنگی - هنری در کانون‌های مساجد خوزستان برگزار می‌شود

اهواز- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد خوزستان گفت: برای شناسایی نخبگان کانون‌های مساجد استان و استفاده از ظرفیت آنان در برنامه‌های مختلف جشنواره فرهنگی - هنری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم سمیری پیش از ظهر امروز سه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از برگزاری جشنواره فرهنگی - هنری کانون‌های مساجد خوزستان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در بخش‌های عکاسی، وبلاگ‌نویسی، داستان کوتاه، قصه، سرود و شعر برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از تشکیل کارگروه فرهنگی - هنری کانون‌های مساجد استان خبر داد و افزود: بنا داریم این کارگروه را علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌ها راه‌اندازی کرده و از این طریق بتوانیم فعالیت‌های هنری را مدیریت و رصد کنیم.

وی عنوان کرد: مسابقه عکس و فیلم کوتاه با موضوع نماز و مسجد، جشنواره اذان با عنوان «نوای آسمانی» و جشنواره فرهنگی - هنری مساجد خوزستان در بخش‌های عکاسی و وبلاگ‌نویسی با موضوعات دینی از جمله برنامه‌هایی است که مقرر شده با همکاری و هماهنگی معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد خوزستان با بیان اینکه این برنامه‌ها با محوریت کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد خوزستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این جشنواره‌ها بنا داریم با شناسایی نخبگان کانون‌های مساجد از ظرفیت آن‌ها در برنامه‌های مختلف استفاده کنیم.

کد خبر 5746394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha