۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خبر داد؛

جذب ۴۰ درصدی بذر گواهی شده در خوزستان

جذب ۴۰ درصدی بذر گواهی شده در خوزستان

اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به جذب ۴۰ درصدی بذر گواهی شده در استان گفت: متوسط بذر گواهی شده که در کشور مصرف می‌شود، حدود ۳۰ درصد بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رحمت الله پریچهر پیش از ظهر امروز پنجشنبه ضمن بازدید از مزارع طرح ملی گندم بنیان شهرستان رامشیر اظهار کرد: استان خوزستان که روزی خط مقدم دفاع مقدس بود، امروز خط مقدم دفاع اقتصادی است و ما به نوعی سربازان یک جنگ نابرابر اقتصادی هستیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در برنامه هفتم توسعه فرمودند که باید تلاش کنیم حداقل ۹۰ درصد از نیازهای غذایی و اقلام مورد نیاز مردم در داخل کشور تولید شود که این امر مهم با یاری خداوند و با تلاش شبانه روزی همکاران ما محقق خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه استان امسال همچون سال‌های گذشته در زمینه کشت گندم از نظر سطح استان اول کشور بوده است، بیان کرد: خوزستان همچنین در زمینه کشاورزی قراردادی، بیمه محصولات کشاورزی و جذب کود نیز در کشور پیشتاز است.

پریچهر ضمن اشاره به جذب ۴۰ درصدی بذر گواهی شده در خوزستان گفت: متوسط بذر گواهی شده که در کشور مصرف می‌شود، حدود ۳۰ درصد بوده است.

کد خبر 5748136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha