۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۰۲

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان:

چاه ‌های استیجاری برای تامین آب شرب کلاله وارد مدار می شوند

چاه ‌های استیجاری برای تامین آب شرب کلاله وارد مدار می شوند

گرگان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان با اشاره به استمرار تلاش ها برای رفع افت فشار در شبکه آبرسانی شهر کلاله گفت: چاه ‌های استیجاری برای تامین آب شرب این شهر وارد مدار می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حیدریان شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام شده با تداوم خشکسالی‌ها، دبی آب چشمه آق‌سو در سال‌های اخیر با کاهش شدیدی روبرو شده است و به کمتر از ۱۵ لیتر بر ثانیه رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان افزود: نیاز آبی شهر کلاله بیش از ۱۷۰ لیتر برثانیه است و در شرایط فعلی فقط امکان توزیع ۱۰۸ لیتر آب برثانیه در این شهر وجود دارد.

وی گفت: هم اکنون منابع تأمین آب شرب در شهرستان کلاله از طریق ۹ حلقه چاه و یک دهنه چشمه تأمین می‌شود که برای تأمین نیاز آبی مشترکان و کمبود آب شرب با انعقاد قرارداد با بخش خصوصی و برای جایگزینی بخشی از کمبود آب شرب در شبکه از ظرفیت چاه‌های استیجاری استفاده خواهد شد.

حیدریان افزود: برای جبران بخشی از نیاز آبی مردم یک حلقه چاه از محل اعتبارات سال گذشته حفر و هفته پیش به بهره برداری رسید و قرارداد حفر یک حلقه چاه دیگر واقع در پشت مصلی امیرالمومنین (ع) شهر کلاله انعقاد شده و هم اکنون عملیات حفر آن آغاز شده است.

کد خبر 5748508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha