۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵

سرپرست ثبت احوال اردبیل خبر داد؛

ثبت ۶۰۴ چندقلوزایی در اردبیل در سال گذشته

ثبت ۶۰۴ چندقلوزایی در اردبیل در سال گذشته

اردبیل- سرپرست ثبت احوال استان اردبیل گفت: سال گذشته در اردبیل ۶۰۴ مورد چندقلوزایی مادران ثبت شده است.

وحید خلوصی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۵ هزار و ۶۶۵ ولادت و ۷ هزار و ۵۴۸ فوت در استان اردبیل ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته طبق آمار اولیه پایگاه اطلاعات جمعیتی ۱۰ هزار و ۱۵ مورد ازدواج و ۳ هزار و ۳۰۳ مورد نیز طلاق در استان اردبیل به ثبت رسیده است.

سرپرست ثبت احوال استان اردبیل به آمار چندقلوزایی نیز در اردبیل اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ قریب به ۶۰۴ مورد چندقلوزایی را نیز در اردبیل شاهد بودیم.

خلوصی بیان کرد: مردم استان اردبیل در نامگذاری فرزندان خود در سال گذشته نشان داند که علاقه بیشتری در گزینش نام‌های آی هان، علی سان، امیرعلی، الوین و آرسام برای پسران و ماهلین، نفس، جانان، ال آی و نورا برای دختران دارند

وی گفت: به دلیل فعال بودن نمایندگی ثبت احوال در بیمارستان بوعلی اردبیل و همت کارکنان شناسنامه نوزادان در اردبیل و سطح استان در کمترین زمان صادر می‌شود.

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان اردبیل برنامه راهبردی این سازمان را در هفت محور اصلی یادآور شد و بیان کرد: در مجموع ۸۰ برنامه در این سازمان در نظر گرفته شده تا تحول اساسی در ابعاد مختلف انجام شود.

خلوصی ضرورت بهبود فرآیندهای سازمانی، نظارت‌های میدانی، ساماندهی نیروی انسانی و افزایش انگیزه منابع انسانی را با بهبود محیط کار یادآور شد و اظهار کرد: تلاش ما بر این خواهد بود تا با رفع مشکلات معیشتی، همکاران به ارتقای توانمندی آنها و ارائه خدمات کیفی‌تر به مردم کمک کنند.

وی تصریح کرد: با احصای مشکلات و موانع پیش روی ثبت احوال سعی می‌کنیم تا زیرساخت‌های ارائه خدمات کیفی‌تر به مردم را مهیا کنیم تا رضایتمندی مردم در دریافت خدمات الکترونیکی بیش از گذشته نمایان شود.

کد خبر 5753719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha