۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰

امام جمعه محمدیه:

رژیم صهیونیستی در شکننده‌ترین حالت ممکن قرار گرفته است

 رژیم صهیونیستی در شکننده‌ترین حالت ممکن قرار گرفته است

قزوین- امام جمعه محمدیه گفت: با تغییر موازنه قدرت و اتحاد گروه‌های مقاومت و خودباوری ملت فلسطین، رژیم صهیونیستی در شکننده‌ترین حالت ممکن قرار گرفته و هر لحظه به نابودی نزدیک تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بها الدین آقاحسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمدیه اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نمایش حمایت از مظلوم بود.

وی با بیان اینکه حضور مردم محمدیه نیز بسیار با شکوه بود، ادامه داد: مردم محمدیه امروز تصویر زیبایی از برائت ظلم و ظالم و مشرکین را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه محمدیه اضافه کرد: با تغییر موازنه قدرت و اتحاد گروه‌های مقاومت و خودباوری ملت فلسطین، رژیم صهیونیستی در شکننده‌ترین حالت ممکن قرار گرفته و هر لحظه به نابودی نزدیک تر می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن روز ارتش تصریح کرد: ارتش مکتبی جمهوری اسلامی یکی از مقتدرترین ارتش‌های دنیا محسوب می‌شود و با تمام قدرت و عشق به ملت ایران حفاظت از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی را بر عهده دارد.

حجت‌الاسلام آقاحسینی بیان کرد: ارتش خود را به علوم روز دفاعی و نظامی دنیا مسلح کرده و همین اقتدار برای کشور بازدارندگی و برای دشمنان ترس و وحشت به دنبال داشته است.

وی در پایان با اشاره به مشکلات مردم تاکید کرد: حل معضل بزرگ تورم خواسته و مطالبه به حق مردم و حتی مقام معظم رهبری است و امیدواریم با تلاش مسئولین شاهد کاهش تورم در جامعه باشیم.

کد خبر 5754844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha