۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱

سرپرست اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

استان مرکزی پرچم دار احیای کارکرد مساجد در کشور است

استان مرکزی پرچم دار احیای کارکرد مساجد در کشور است

اراک- سرپرست اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: استان مرکزی پرچم دار احیای کارکرد مساجد در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد فراهانی ظهر دوشنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی اظهار داشت: یکی از مهمترین مؤلفه‌های تحقق تحول پای کارآوردن مردم است و به تعبیر مقام معظم رهبری هرکجا که مردم پای کار آمدند و مشارکت داشتند موفقیت حاصل شده و لذا باید مشارکت مردم بیش از هر زمانی مورد توجه باشد.

سرپرست اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: تبدیل مساجد به تراز انقلاب اسلامی مهمترین اولویت سازمان تبلیغات است و اگر مساجد به تراز انقلاب تبدیل شوند قطعاً برای جامعه برکات فراوان خواهد داشت.

وی تأکید کرد: مساجد حلقه‌های مبانی ارتباط بین مردم و مسئولین هستند و مشکلات با احیای کارکرد مساجد قطعاً حل خواهد شد و این نیازمند فعالیت و کار عملیاتی است.

فراهانی با بیان اینکه استان مرکزی پرچم دار احیای کارکرد مساجد در کشور است، گفت: در این حوزه اقدامات اثرگذاری و مطلوبی انجام شده و طرح‌های موفقی در حال اجرا است که در سال‌جاری تقویت خواهند شد.

وی افزود: سند احیای مساجد ابلاغ شده و در ذیل آن سند راهبردی مدیریت مساجد در راستای ایجاد تحول در دستور کار قرار گرفته و این سند توسط کارشناسان و نخبگان استان تهیه شده و اجرای آن در شهرستان زرندیه موفقیت آمیز بوده که اجرای آن در شهرستان بزرگ‌تر و در سطح استان را در دستور کار داریم.

سرپرست اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: امیدآفرینی رویکرد مهم سند راهبردی مدیریت مساجد است و با توجه به اینکه ایجاد تحول در مساجد از ضرورت‌های گام دوم انقلاب محسوب می‌شود این سند تحول را با جدیت دنبال می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار از دستگاه‌ها و ادارات استانی کمک و مشارکت در اجرای سند تحول در مساجد است و باید با هم افزایی این مهم را انجام دهیم.

کد خبر 5757462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha