۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان:

برقراری منظم پروازها از بوموسی به سرزمین اصلی ضرورت دارد

برقراری منظم پروازها از بوموسی به سرزمین اصلی ضرورت دارد

بندرعباس - معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: برقراری منظم پروازها از ابوموسی به سرزمین اصلی و تامین به موقع مایحتاج مردم از مهمترین مطالبات مردم ساکن در این شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بوموسی، بیان داشت: شهرستان بوموسی صرفاً یک جغرافیا نیست بلکه هویت، تاریخ و اقتدار ملی است. شهرستان بوموسی با موقعیت راهبردی خود در خلیج فارس جایگاه ویژه‌ای در تامین منافع و امنیت ملی کشور دارد و در دو سطح ملی و بین المللی برای کشور جایگاه ویژه‌ای دارد.

کامرانی با تاکید بر بسیج امکانات برای توسعه این شهرستان تصریح کرد: شهرستان بوموسی متعلق به ۸۵ میلیون ایرانی است و ضروری است همه امکانات دستگاه‌ها در سطح ملی و استانی برای توسعه این شهرستان و رفع مشکلات مردم ساکن در آن بسیج شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: برقراری منظم پروازها از بوموسی به سرزمین اصلی و تامین به موقع مایحتاج مردم از مهمترین مطالبات مردم ساکن در این شهرستان است که نیازمند توجه و پیگیری جدی در سطح ملی و استانی است.

کامرانی اضافه کرد: نیروهای مسلح در کنار دولت به عنوان بازوان توسعه کشور و اقتدار ملی، نقش بسزایی در تامین امنیت خلیج فارس و توسعه شهرستان بوموسی دارند که قابل قدردانی است.

کامرانی گفت: شهرستان بوموسی در زمینه اقتصاد دریا محور که مورد تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب است ظرفیت‌های بی نظیری دارد و از این ظرفیت مغفول مانده در مسیر توسعه شهرستان ضروری است بیش از پیش بهره گرفت.

در این مراسم «مرتضی احتشام» به عنوان سرپرست فرمانداری بوموسی معرفی و از زحمات «ادریس قریشی» قدردانی شد.

کد خبر 5764519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha