۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی خبر داد؛

رسیدگی به مطالبات ۴۵۰ نفر در خوزستان / ۲۹ میز خدمت برپا شد

رسیدگی به مطالبات ۴۵۰ نفر در خوزستان / ۲۹ میز خدمت برپا شد

اهواز - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی به برپایی ۲۹ میز خدمت این وزارت در خوزستان گفت: روز گذشته بالغ‌بر ۴۵۰ نفر مراجعه‌کننده در استان ثبت شده است.

ذبیح‌الله سلمانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان‌ها و ادارت کل تابعه ۲۹ میز خدمت را در مرکز این استان برپا کرده است.

وی ادامه داد: سازمان امور مالیاتی، گمرک، سازمان اموال تملیکی، بیمه‌ها، بانک‌ها، امور اقتصادی و دارایی، بورس و دیگر مجموعه‌ها در این محل مستقر هستند؛ از روز چهارشنبه ساعت هشت صبح کار شروع شده و تا ۱۸:۳۰ عصر ادامه داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: بیشتر مراجعات در این دور برای مشکلات مالیاتی، جرایم، دیرکرد و مشکلات بانکی فعالان اقتصادی بود؛ همچنین درخواست‌هایی برای دریافت تسهیلات خُرد برای امور زندگی گزارش شده است.

وی با اشاره به حضور و استقرار ۱۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان مختلف برای شرکت در این میزهای خدمت خبر داد: روز گذشته بالغ‌بر ۴۵۰ نفر مراجعه‌کننده ثبت شده که آمار مراجعه‌کنندگان روز جاری حداقل دو تا سه برابر آمار دیروز است.

کد خبر 5764943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha