۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۴۹

فرماندار زاهدان خبر داد؛

توزیع گاز مایع به زودی تنها با کارت الکترونیکی سوخت انجام می شود

توزیع گاز مایع به زودی تنها با کارت الکترونیکی سوخت انجام می شود

زاهدان- فرماندار زاهدان از ارائه گاز مایع تنها با کارت الکترونیکی سوخت در مرکز سیستان و بلوچستان در آینده نزدیک خبر داد.

ابوذرمهدی نخعی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به الکترونیکی شدن فرآیند دریافت گاز مایع افزود: همانطور که هم استانی‌ها و شهروندان مطلعند، در قانون بودجه به لحاظ رفاه حال همشهریان ترتیبی اتخاذ شده که فرآورده‌های نفتی خصوصاً گاز مایع در بستر الکترونیکی و کارت الکترونیکی سوخت توزیع شود.

وی اضافه کرد: همشهریان برای دریافت گاز مایع ثبت نام‌های لازم در سامانه شرکت نفت را انجام دهند و همان کارتی که بابت نفت تعریف شده از همان کارت اقدام به دریافت گاز مایع خود کنند.

نخعی گفت: در خصوص ادارات، نهادها، اصناف نیز سامانه‌ای پیش بینی شده که آنها باید در سامانه ثبت نام و تقاضای خود را ثبت کنند و اقدام به دریافت گاز مایع کند.

در خصوص اتباع خارجه نیز ترتیبی اتخاذ شده تا در اداره کل اتباع و امور مهاجرین جهت دریافت گاز مایع ثبت نام انجام دهند.

فرماندار زاهدان در ادامه با اشاره به هدفمند شدن سیستم عرضه افزود: این سیستم، نظام مند است که عرضه خارج از شبکه را محدود و حذف می‌کند و شهروندان بدون واسطه می‌توانند گاز مایع خود را دریافت کنند.

کد خبر 5767910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      1 0
      کشوری که در صنعت گاز حرف اول رو میزنه و روی ذخایر گازی خوابیده.... جای تاسف هست مردمش برای تهیه گاز باید با کارت سهمیه بندی شوند... آیا فکر شرکت های گازی رو کردید آیا فکر نمایندگانی که مثل بنده از این راه امرارمعاش می کردم را کردید... چندین هزار نفر باید بیکار شود تا شما گازمایع را سهمیه بندی می کن.
    • علیپور IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
      0 0
      واقعا جای تأسف داره که کشوری با این همه گاز طبیعی سوخت برای ملت خودش ندهد و به کشورهای دیگر توزیع کند آیا حق ما ملت این هست بخدا این مردم حقشون نیست