۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۱۹

همایش تجلیل از معلمان نمونه در شهر دهدشت برگزار شد

همایش تجلیل از معلمان نمونه در شهر دهدشت برگزار شد

دهدشت_ همایش تجلیل از معلمان نمونه در شهر دهدشت با حضور متولیان و مدعوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته معلم و به همت آموزش و پرورش دهدشت، همایش تجلیل از معلمان نمونه، بازنشسته و ایثارگر این شهر عصر چهارشنبه برگزار شد.

امام جمعه دهدشت در این آئین گفت: معلمی شغل نیست، بلکه یک هنر است.

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر افزود: زمانی وجدان ما راحت تر و قوه تدریس قوی‌تر خواهد بود که رسالت معلم بودن خود را حس کنیم.

وحدانی فر نقش معلم را مانند کارخانه انسان‌سازی دانست و بیان کرد: شما با هدف انسان‌سازی معنویت را در جامعه افزایش دهید.

وی با تقدیر از رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه، خاطر نشان کرد: بها دادن به حضور جوانان در بدنه اداره مطبوع دارای ارزش است.

کد مطلب 5770647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha