۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵

نماینده ولی فقیه در گلستان:

سرانه درآمدی اندک مردم مهم ترین چالش گلستان است

سرانه درآمدی اندک مردم مهم ترین چالش گلستان است

گرگان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان گفت: سرانه درآمد اندک مردم استان گلستان مهم ترین چالش و عیب استان گلستان است که باید با تلاش مدیران برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی پیش از ظهر پنج شنبه در نخستین جلسه شورای اداری استان گلستان اظهارکرد: براساس آمارهای رسمی میزان درآمد سرانه مردم گلستان نصف میانگین کشوری است که این موضوع مهمترین چالش و دغدغه استان گلستان تلقی می‌شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ادامه داد: برای حل چالش‌های گلستان باید ابتدا دردها و مشکلات را شناسایی کنیم که در این زمینه تلاش‌های استاندارد برای احصاء و حل مشکلات قابل تقدیر و قدردانی است.

‌وی گفت: همگرایی و هم افزایی بین دستگاه‌ها می‌تواند زمینه‌ساز حل مشکلات استان باشد که نمونه آن در مقوله پتروشیمی آشکار شد.

امام جمعه گرگان گفت: پروژه پتروشیمی گلستان ۱۷ سال روی زمین باقی مانده و در پیچ و خم‌های اداری و حقوقی معطل بود که با سفر رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه و تزریق قدرت و انگیزه این موضوع برطرف شد.

نورمفیدی ادامه داد: با آغاز به کار فعالیت پتروشیمی گلستان ۹۰ هزار سهامدار این قضیه، خرسند شدند.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان افزود: برای تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم باید همه عوامل در دستگاه‌های سه گانه در دست در دست هم وارد میدان شوند و اگر بتوانیم تولید را افزایش دهیم می‌توانیم به مهار تورم امیدوار باشیم.

کد خبر 5770966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha