۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲

ترک فعل در اشتراک گذاری اطلاعات در سامانه مدیریت زمین تخلف است

ترک فعل در اشتراک گذاری اطلاعات در سامانه مدیریت زمین تخلف است

رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی و مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت:اشتراک گذاری اطلاعات بین نهادی از سوی وزارت اصلاعات و سازمان منابع طبیعی کشور پیگیری می شود و کوتاهی نهادها ترک فعل محسوب و تخلف است.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز نشست خبری گزارش از اقدامات انجام شده در حوزه پنجره واحد مدیریت زمین برگزار شد. محمدرضا یزدی، رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه اقدامات باید بدون اغماض پیگیری شود، گفت: تسهیل فعالیت مردم و متقاضیان در حوزه اراضی و مقابله با زمین خواری و تبعات آن از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین را توقع داریم.

وی افزود: یکی از طرح‌های ۲۳ اولویت دولت الکترونیک، به سرانجام رسیدن این سامانه است.

وی ادامه داد: اشتراک گذاری اطلاعات بین نهادی از سوی وزارت اطلاعات و سازمان منابع طبیعی کشور پیگیری می‌شود و کوتاهی نهادها ترک فعل محسوب شده و به عنوان تخلف خواهد بود.

یزدی اظهار کرد: در جلسه‌ای که با رئیس قوه قضائیه داشتیم نسبت به ترک فعل نهادها و ایجاد پرونده گلایه مند بودند.

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به سامانه ۱۶۴۹ عنوان کرد: راه اندازی این سامانه در تمام استان‌ها برای پاسخگویی به سوالات مردم و متقاضیان بوده که باید از کارشناسان متخصص استفاده کرد.

یزدی در پایان گفت: تسهیل فرایند برای متقاضیان با پاسخگویی برخط تا جلب رضایتمندی انتظار دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

کد خبر 5780577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
      0 0
      فقط میگویید ترک فعل پیگیری میشود رسیدگی و پیگیری کنید ترک فعل انجام دادن را محاکمه کنید تو اون جایگاهی که تکیه زدن از اون جایگاه عزل کنید فکر نکنند میز و صندلی باباشونه