۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹

با هدف ارتقای آمادگی؛

اردوی تیم ملی اسکی در اردبیل برپا شد

اردوی تیم ملی اسکی در اردبیل برپا شد

اردبیل- رئیس هیئت اسکی استان اردبیل گفت: اردوی تیم ملی اسکی کشورمان برای ارتقای آمادگی و حضور توانمند در مسابقات جهانی در اردبیل آغاز شد.

فاطمه محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در این اردو که در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، اعضای تیم ملی با پیگیری تمرینات خود توانایی حضور در رقابت‌های جهانی و بین المللی را محک می‌زنند.

وی تصریح کرد: در این اردوی ۱۰ روزه، پنج نفر از آقایان و سه نفر از بانوان در رشته اسکی حاضر شدند تا با حضور در محل تمرینات و پیست‌های اسکی استان که مجهز به امکانات استاندارد و مطلوب است، تمرینات آمادگی خود را پی بگیرند.

رئیس هیئت اسکی استان اردبیل گفت: در بخش بانوان یکی از اردونشینان اسکی باز اردبیلی است که امیدواریم با نشان دادن توانایی و مهارت خود بتواند در ترکیب اصلی تیم ملی حضور داشته باشد.

محمدپور افزود: تلاش خواهیم کرد تا زمینه مناسب برای اردونشینان تیم ملی اعم از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری را فراهم کنیم تا از این اردو بتوانند برای محک بازیکنان و اعضای تیم ملی استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: استان اردبیل با داشتن پیست‌های اسکی زمستانی، اسکی روی یخ و چمن دارای شرایط مناسبی است که در شهرهای مختلف این ظرفیت‌ها فراهم شده تا در کنار ارائه خدمات در فصول مختلف امکان برگزاری مسابقات و اردوها نیز مهیا شده است.

رئیس هیئت اسکی استان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم با حضور رئیس فدراسیون در قالب این اردو شرایطی را مهیا کنیم تا اردبیل در سال‌های آینده میزبان مسابقات بین المللی و حتی جهانی باشد.

کد خبر 5814864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha