۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۰۵

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زنجان خبرداد؛

دستگیری کلاهبرداران زمین های بدون سند در زنجان

دستگیری کلاهبرداران زمین های بدون سند در زنجان

زنجان-رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زنجان از دستگیری دو نفر کلاهبردار با ترفند فروش زمین‌های فاقد اصالت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو روز سه شنبه گفت: در پی اعلام شکایت چند نفر از شهروندان زنجانی مبنی بر کلاهبرداری و فروش زمین فاقد اصالت بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود مطلع شدند که ۲ نفر با فروش زمین‌های فاقد اصالت در سطح بنگاه‌های املاک استان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند، لذا مراتب شناسایی و دستگیری آنها بلافاصله در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زنجان گفت: پس از دستگیری این ۲ متهم، مشخص شد که این ۲ با روش فروش زمین‌های فاقد سند موفق به کلاهبرداری از ۱۰ نفر از شهروندان زنجانی شده و مبالغ دریافتی از آنها را به حساب شخصی وابستگان خود واریز کرده و هیچ گونه زمینی به خریدار تحویل نداده اند.

آدینه لو با بیان اینکه متهمین در بازجویی فنی به بزه انتسابی معترف و سپس به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: شهروندان قبل از انجام هر گونه معاملات ملکی از صحت اسناد و مدارک مطمئن یا از طریق اداره ثبت اسناد نسبت به ملک مورد نظر استعلام تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

کد خبر 5815890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha