۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸

توسط انتشارات شهید کاظمی؛

«وسعت آفتاب» به کتابفروشی‌ها رسید/برش‌هایی از زندگی امام جواد(ع)

«وسعت آفتاب» به کتابفروشی‌ها رسید/برش‌هایی از زندگی امام جواد(ع)

کتاب «وسعت آفتاب؛ برش‌هایی از زندگی و زمانه امام جواد (ع)»، نوشته اکرم کریم‌زاده توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «وسعت آفتاب؛ برش‌هایی از زندگی و زمانه امام جواد (ع)»، نوشته اکرم کریم‌زاده به تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی چاپ و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب نگاهی نو به زندگی امام جواد (ع) دارد و نویسنده اش سعی کرده با تکیه‌بر احادیث و روایات و زبانی ساده و روان در قالب یکصد برش کوتاه، زندگی امام جواد علیه‌السلام را روایت کند.

«وسعت آفتاب» یازدهمین جلد از مجموعه چهارده جلدی «چهارده خورشید و یک آفتاب» است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

بچه‌ها داشتند توی کوچه بازی می‌کردند. از دور گرد و خاکی پیدا شد. مأمون بود که داشت به شکار می‌رفت. همه بچه‌ها فرار کردند؛ اما یکیشان سر جایش ایستاده بود. مأمون جلوتر آمد: «تو چرا فرار نکردی؟»

فرار مال گناهکار است، من گناهکار نبودم. راه هم تنگ نیست که من جلوی راه تو را گرفته باشم.

بیشتر نگاهش کرد. با تعجب پرسید: «تو کی هستی؟»

من محمدم، پسر علی‌بن‌موسی.

از دیگر کتاب‌های این مجموعه می‌توان به «تا همیشه آفتاب»؛ برش‌هایی کوتاه از زندگی و زمانه امام زمان (ع) به‌قلم فرشته سعیدی؛ «آفتاب بر نی»؛ روایت داستانی از زندگانی امام‌حسین (ع) به‌قلم زینب عطایی، «آفتاب در محراب»؛ روایت داستانی از زندگانی امام‌علی (ع) و «آفتاب دانش»؛ روایت داستانی از زندگانی امام محمد باقر (ع) به‌قلم بهزاد دانشگر؛ «مادر آفتاب»؛ روایتی داستانی از زندگی حضرت فاطمه‌زهرا (س) به‌قلم مهرالسادات معرک‌نژاد و «به شرط آفتاب»؛ روایتی از زندگی و زمانه امام‌رضا (ع) به‌قلم لیلا شمس که در قالب مجموعه «چهارده خورشید و یک آفتاب» اشاره کرد که توسط همین انتشارات به چاپ رسیده است.

این کتاب با ۱۰۲ صفحه و قیمت ۴۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5816300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha