۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۵

واگذاری ۹۷ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند درشهر امیرکبیر

واگذاری ۹۷ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند درشهر امیرکبیر

اراک- با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۹۷ قطعه زمین مسکونی به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در شهر جدید امیرکبیر در استان مرکزی واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری، مهر، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی در آئین واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) که در شهر جدید امیرکبیر برگزار شد، اظهار کرد: امروز طبق قانون حمایت از تعالی جمعیت به حدود ۱۰۰ خانواده که دارای سه فرزند یا بیشتر هستند در این شهر زمین واگذار شد.

وی افزود: این سیاست دولت در استان در حال پیگیری بوده و این واگذاری‌ها در چند نقطه از استان در حال انجام است. این کار را تا پوشش تمامی خانواده‌های واجد شرایط دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در ۱۴ ماه گذشته در راستای حمایت از ازدواج، افزایش جمعیت و فرزندآوری، حدود ۱۵ هزار فقره تسهیلات ازدواج و حدود ۲۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری در سطح استان پرداخت شده است. استان مرکزی در این زمینه پیشتاز بوده و در زمره سه استان برتر کشور است.

مخلص الائمه با قدردانی از همراهی شبکه بانکی استان به ویژه ۱۸ بانک که در پرداخت این تسهیلات همکاری داشته‌اند، افزود: تلاش می‌کنیم پرداخت این تسهیلات به سرعت انجام شود و زوج‌های جوان و کسانی که دارای فرزند جدید شده‌اند، زمان زیادی را در صف انتظار سپری نکنند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: واگذاری زمین بسیار مهم بوده و ظرفیت خوبی در شهر امیرکبیر برای این مسئله وجود دارد. خانه‌هایی که در این منطقه ساخته خواهد شد، یک طبقه و حیاط دار و اصطلاحاً ویلایی خواهند بود. این شهر در آینده رشد پیدا کرده و در سایر شهرستان‌های استان نیز این خدمات را ارائه خواهیم کرد.

کد خبر 5816739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha