۴ تیر ۱۴۰۲، ۸:۰۳

معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد:

مساجد کانون نشاط برنامه های تابستانه شود

مساجد کانون نشاط برنامه های تابستانه شود

نکا- معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: باید نشاط و جذابیت در مساجد در دستور کار داشته باشیم تا به کانون نشاط برنامه های فراغت تابستان مبدل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مقدم شنبه شب در مراسم طرح اوقات فراغت تابستان اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران در مجتمع فرهنگی و هنری امیرالمومنین (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا، اظهار کرد: برای برگزاری کلاس‌های تابستانی تلاش برای استفاده از ظرفیت و توان کانون مساجد باید با قوت در دستور کار باشد.

وی افزود: همچنین باید با دستگاه‌های همسو با هدف گرفتن حمایت برای کانون‌های مساجد استان ارتباط دوسویه برقرار شود.

مقدم گفت: برای تعامل بیشتر و رشد فعالیت‌های کانون‌های مساجد، باید بین ستاد فهمای استان و دستگاه‌های اجرایی هم افزایی وجود داشته باشد و نشاط و جذابیت را در دستور کار داشته باشیم و توجه شود که فرزندان‌مان نشاط و جذاب سازی را اشتباه نگیرند.

وی، مسجد را محل امن خانواده‌ها برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت فرزندان عنوان کرد و گفت: مساجد خانه امن خداست و باید در سایه فعالیت‌های کانون مساجد، هر چه بیشتر فرزندان‌مان و نسل جدید را زیر چتر امن و امنیت بخش مسجد جمع کنیم.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور یادآور شد: همه ما به نحوی از مسجد و فعالیت‌های آن برخورداریم و امیدواریم در همه کارکردهای خود در کانون مساجد به سمت مسجد تراز انقلاب حرکت کرده و مسجدی زندگی کنیم.

کد خبر 5819064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha