۴ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل:

۵۰ درصد پست‌های اداری جهاد کشاورزی خالی و بلاتصدی است

۵۰ درصد پست‌های اداری جهاد کشاورزی خالی و بلاتصدی است

اردبیل- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۵۰ درصد پست های سازمانی جهاد کشاورزی استان اردبیل خالی و بلاتصدی باقی مانده و ما با کمبود نیروی انسانی روبه رو هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر تقی زاده عصر یکشنبه در نشست مدیران با محوریت توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۲ در اردبیل اظهار کرد: بخش کشاورزی و فعالان این حوزه مطالبات و درخواست‌های متعددی دارند که از جامعه زحمتکش عشایر گرفته تا روستاییان، زارعین و باغداران در برآورده کردن این مطالبات از دولت انتظار مساعدت و کمک بیشتری را انتظار می کشند.

وی تصریح کرد: نباید به این مطالبات و درخواست‌ها بیش از این دامن زده و یا بخواهیم توقع بیشتری را ایجاد کنیم چرا که به معنای واقعی با وجود ظرفیت‌های عظیم بخش کشاورزی استان، اعتبارات تخصیص یافته هیچ تناسبی با ظرفیت بخش کشاورزی ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: اکثر پروژه‌های شروع شده در بخش کشاورزی با پیش بینی جذب اعتبارات ملی و استانی به حالت رکود درآمده و ما شرایط متفاوتی را در جذب اعتبارات شاهد هستیم که در اکثر پروژه‌ها پیشرفت ۱۰ تا ۷۰ درصدی را به نظاره نشسته ایم.

تقی زاده افزود: نیروی انسانی سازمان پیر و فرسوده شده و اکثر این نیروها در مرحله بازنشستگی قرار دارند به طوری که ۵۰ درصد پست سازمانی جهاد کشاورزی استان اردبیل خالی و بلاتصدی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ضرورت جذب نیرو با هدف ارائه خدمات بهتر و نگهداری ساختمان‌ها و مجموعه‌های جهاد کشاورزی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما پیشنهادات خود را به مسئولان وزارت ارائه کردیم و امیدواریم وزیر جدید جهاد کشاورزی با تفویض اختیارات بیشتر به استان‌ها فرصتی را فراهم آورد تا این بخش بالنده و شکوفا به فعالیت‌های خود ادامه بدهد.

کد خبر 5819916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اقتصاد مردم نهاد IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      1 0
      منم ارشد کشاورزی دارم ، سوم کشور و ..... بیکار هستم