۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳

مدیر فرودگاه یاسوج:

ظرفیت زیرساختی برای پوشش پرواز اربعین در فرودگاه یاسوج فراهم است

ظرفیت زیرساختی برای پوشش پرواز اربعین در فرودگاه یاسوج فراهم است

یاسوج: مدیر فرودگاه یاسوج گفت: ظرفیت زیرساختی برای پوشش پروازهای اربعین در فرودگاه یاسوج فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت انصاری فرد صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: فرودگاه شهدای یاسوج امروز از تمامی امکانات نظیر اداره گذرنامه، نهاد ریاست جمهوری، گمرک و سیستم‌های پاسپورت خوان برخوردار بوده و امیدواریم در عملیات اربعین امسال به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی کنیم.

وی به به سفر دوم رئیس جمهور به استان در نیمه دوم تیر ماه اشاره کرد و گفت: برقراری پرواز عتبات مهم‌ترین مطالبه فرودگاهی مردم منطقه از رئیس جمهوری و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی خواهد بود.

مدیر فرودگاه یاسوج تصریح کرد: علاوه بر برقراری پرواز عتبات، افزایش پرواز از فرودگاه یاسوج به تهران و نیز برقراری مسیرهای جدید نظیر مشهد، کیش و عسلویه از دیگر درخواست‌های مردم است.

انصاری فرد عنوان داشت: پس از اعلام مرز هوایی فرودگاه یاسوج توسط رئیس جمهور در سال گذشته، با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، تمامی امور زیرساختی برای تبدیل این فرودگاه از داخلی به مرز هوایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها دو پرواز در هفته به مقصد تهران برقرار است، گفت: این فرودگاه قابلیت برقراری روزانه دو پرواز را نیز دارد.

کد خبر 5821286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha