۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان:

مسافران کرمان به مقصد رسیدند/ بارها در فرودگاه مهرآباد جا ماند

مسافران کرمان به مقصد رسیدند/ بارها در فرودگاه مهرآباد جا ماند

کرمان -مسئول روابط عمومی اداره فرودگاه های کرمان گفت: مسافران امروز پرواز تهران به کرمان پس از پیاده شدن، متوجه شدند که وسایل آنها قبل از پرواز، به داخل هواپیما بارگیری نشده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پرواز شماره ۵۶۶۱ به شرکت هواپیمایی آتا که امروز با ۲ ساعت تأخیر از مبدا فرودگاه مهرآباد تهران پرواز کرده بود، در ساعت ۱۶:۱۰ عصر چهارشنبه در باند فرودگاه بین المللی کرمان به زمین نشست.

علیرضا مجیدی افزود: متأسفانه در اتفاقی نادر، مسافران این پرواز در حالی که در سالن ترانزیت فرودگاه منتظر دریافت چمدان‌ها و بارهای خود بودند، متوجه شدند وسایل آنها قبل از پرواز به سمت کرمان، به داخل هواپیما بارگیری نکرده است.

وی با اشاره به گلایه مندی گسترده مسافران این پرواز و معطلی آنها، در خصوص سهل انگاری صورت گرفته گفت: عوامل پروازی شرکت آتا در اقدامی غیر متعارف به مسافران این پرواز، اعلام کرده‌اند که بارگیری حدود ۶۶۷ کیلو گرم بارهای مسافران این پرواز به دلیل گرمی هوا در فرودگاه تهران انجام نشده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان در پایان گفت: مدیر کل فرودگاه‌های کرمان در حال پیگیری این مشکل و انتقال بار مسافران این پرواز از فرودگاه مهرآباد تهران به فرودگاه کرمان است و در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5822778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علیرضا IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      16 0
      خدا قوت حتی در پایان حاضر به یک عذرخواهی کوچک هم نشدن
      • IN ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
        2 0
        عذرخواهی.... طلبکار هم هستن