۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳

۵ پاکستانی به اتهام سفر به سرزمین‌های اشغالی بازداشت شدند

۵ پاکستانی به اتهام سفر به سرزمین‌های اشغالی بازداشت شدند

رسانه‌های پاکستانی از بازداشت ۵ تبعه این کشور به جُرم سفر به سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جیو نیوز، ۵ پاکستانی که تا ۷ سال در سرزمین های اشغالی کار می کردند، توسط دایره جنایی آژانس تحقیقات فدرال پاکستان (FIA) بازداشت شدند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، این ۷ نفر در منطقه «میرپور خاص» (Mirpur Khas) به دلیل مهاجرت غیرقانونی به سرزمین های اشغالی از سوی پلیس بازداشت شدند.

مظنونان بازداشت شده از جمله ۸ پاکستانی هستند که در ۵ پرونده بر اساس بخش هایی از قانون گذرنامه سال ۱۹۷۴ و فرمان مهاجرت ۱۹۷۹ محکوم شده اند.

عملیات دستگیری بقیه مظنونان نیز در این ارتباط ادامه دارد.

مظنونان با سفر به کشورهای مختلف مانند ترکیه، کنیا و سریلانکا به طور غیرقانونی به سرزمین های اشغالی مهاجرت کرده و در آنجا مشغول به کار شده بودند.

این افراد با روادید اروپا از طریق اردن و با کمک یک مامور رژیم صهیونیستی وارد سرزمین های اشغالی شدند و هر یک از آنها ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار روپیه پرداخت کرده بودند.

دستگیرشدگان به نام های نعمان صدیقی، کمیل نور، کامران صدیقی، محمد زیشان و محمد انور به مدت ۴ تا ۷ سال در تل آویو به عنوان مددکار و ماشین شوی کار می کردند.

گفتنی است که دولت پاکستان رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌ شناسد و هیچ ارتباط سیاسی یا دیپلماتیک نیز با این رژیم نامشروع ندارد.

کد خبر 5828563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha