۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱

فرمانده انتظامی چهارباغ خبر داد؛

انهدام باند ۴ نفره سرقت در شهرستان چهارباغ

انهدام باند ۴ نفره سرقت در شهرستان چهارباغ

چهارباغ- فرمانده انتظامی چهارباغ از دستگیری اعضای باند چهارنفره سرقت با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کامران چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان چهارباغ و ایجاد احساس ناامنی در بین شهروندان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۴۳ کیانمهر در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو نفر مضنون شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی آنها را به کلانتری دلالت و به بررسی مدارک شناسایی و وسایل همراه آنها پرداختند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بررسی دستگاه تلفن همراه یکی از مضنونان از سامانه همیاب مشخص شد این گوشی تلفن سابقه سرقت در کلانتری ۱۱ چهارباغ را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ افزود: افراد دستگیر شده در مواجهه با مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به انجام ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان با کمک ۲ نفر دیگر از همدستان خود پرده برداشتند.

سرهنگ چراغی در پایان با اشاره به دستگیری مجموعاً ۴ نفر سارق در روند این پرونده خاطر نشان ساخت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند.

کد خبر 5832534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha