۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۶

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری البرز خبر داد؛

برگزاری کارگاه‌های بازتوانی اجتماعی در مناطق کم برخوردار البرز

برگزاری کارگاه‌های بازتوانی اجتماعی در مناطق کم برخوردار البرز

کرج- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی محلات کم‌برخوردار استان در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

محمدجواد کاظمینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای توانمندسازی و باز توانی اجتماعی محلات کم‌برخودار استان با حمایت‌های سازمان امور اجتماعی کشور با هماهنگی‌های بین بخشی و با محوریت تعدادی از تشکل‌های مردم نهاد کارگاه‌های آموزشی در سرفصل‌های مختلف، با طیف مختلفی از جامعه هدف که ساکنین و اقشار کم‌برخوردار محلات ۶۶ گانه قرارگاه اجتماعی استان هستند، برگزار شد.

وی هدف از این اقدام را تعالی و تحکیم بنیان خانواده و آموزش و توانمند سازی خانواده‌ها در برابر خنثی نمودن تبلیغات فضای مجازی که در جهت بی ثباتی کانون خانواده کار می‌کنند و همچنین آموزش متکدیان به حرفه آموزی و ایجاد اشتغال، عنوان کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از دیگر کارگاه‌های آموزشی در حال برگزاری را ارتقا سطح و آگاهی جامعه مبنی بر عدم مساعدت مالی به متکدیان و ایجاد چرخه کمک از طریق سازمان‌های خیریه و دستگاه‌های حمایتی در کنار آموزش و توانمند سازی آنان به حرفه‌های خیاطی، پرورش گل‌های آپارتمانی و ایجاد اشتغال خانگی عنوان کرد.

گفتنی است دوره‌های یادشده در مناطق و محله‌های ۶۶ گانه قرارگاه اجتماعی از جمله آق تیه و ماهدشت شهرستان کرج، پیک و اهری شهرستان فردیس، مهدی آباد و ملک آباد شهرستان چهارباغ در حال برگزاری است.

کد خبر 5835064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha