۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸

سرهنگ ولیپور گودرزی خبر داد

دستگیری ۲ مالخر حرفه‌ای و سابقه دار

دستگیری ۲ مالخر حرفه‌ای و سابقه دار

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ مالخر حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال به سرقت رفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تحقیقات شبانه‌روزی کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی فعالیت ۲ مالخر حرفه‌ای و سابقه‌دار کشف شد.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان نشان می‌داد، ۲ مرد جوان تلفن‌های مسروقه و لوازم جانبی موبایل را از سارقان خریداری و در مخفیگاهشان دپو کرده‌اند؛ بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان در نخستین‌گام با اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و پی بردند آنها سابقه‌دار هستند و در گام بعدی با روش‌های علمی و تحقیقات دقیق‌تر متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان در گام بعدی با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را طی یک عملیات منسجم دستگیر و برای تحقیقات به اداره هجدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهمان به جرم مالخری اعتراف کردند، ادامه داد: کارآگاهان در بررسی از مخفیگاه موردنظر چندین دستگاه تلفن همراه و لوازم جانبی موبایل به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم قرار گرفتند.

کد خبر 5835575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha