۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۹

سرهنگ ولیپور گودرزی خبر داد

استرداد ۳۱۰ گوشی مسروقه به مال باختگان

استرداد ۳۱۰ گوشی مسروقه به مال باختگان

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴۰ سارق و مالخر گوشی در محدوده شهر تهران در ۱۰ روز گذشته خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی ۳۱۰ گوشی مسروقه کشف و به مال باختگان مسترد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در تحقیقاتی که کارآگاهان زبده آگاهی تهران بزرگ انجام دادند، دریافتند سارقان که اکثر آنها نیز جوان هستند؛ با روش‌های زورگیری، قاپ زنی و … اموال با ارزش شهروندان مانند تلفن همراه، طلا و جواهرات را به سرقت می‌بردند و پس از آن با مبالغ ناچیزی به مالخران می‌فروختند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان موفق شدند هویت و مخفیگاه ۳۲ سارق را شناسایی و طی هماهنگی‌های قضائی در ۱۰ روز اخیر هر ۳۲ سارق را در مخفیگاهشان دستگیر شدند و همچنین تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف و توقیف شد.

سرهنگ ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان بعد از دستگیری متهمین و بازجویی‌های صورت گرفته موفق شدند هویت مالخران آنان را شناسایی کنند و همچنین با استفاده از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه مالخران شناسایی و با هماهنگی‌های لازم در چند عملیات غافل گیرانه ۸ مالخر دستگیر و به اداره آگاهی تهران بزرگ انتقال دادند.

وی افزود: با دستگیری ۴۰ متهم اعم از سارق و مالخر، در مجموع کارآگاهان ۳۱۰ عدد تلفن همراه و دیگر اموال با ارزش را کشف و توقیف کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با مرجع قضائی، گوشی‌های مسروقه شناسایی و به مال باختگان تحویل شد و تحقیقات پلیسی در این راستا برای شناسایی و دستگیری دیگر سارقان و مالخران در سطح شهر تهران همچنان ادامه دارد.

کد خبر 5839064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha