۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۰

شمشیربازی قهرمانی جهان - ایتالیا

سه شمشیرباز ایران به جدول اصلی صعود کردند

سه شمشیرباز ایران به جدول اصلی صعود کردند

روز نخست مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان با صعود سه شمشیرباز ایران به جدول اصلی و حذف یک نماینده دیگر کشورمان همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان از امروز شنبه به میزبانی ایتالیا و در شهر میلان آغاز شد. این رقابت‌ها در هر سه اسلحه دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود اما نمایندگان ایران تنها در بخش اسلحه سابر مردان با حریفان خود رقابت می‌کنند.

علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران نمایندگان ایران در این مسابقات هستند. پاکدامن به خاطر حضور در جمع ۱۶ بازیکن برتر دنیا از دیدارهای گروهی معاف و به صورت مستقیم وارد جدول اصلی شد اما سه نماینده دیگر در مرحله گروهی با حریفان شأن رقابت کردند.

در پایان این مرحله محمد رهبری صاحب ۵ پیروزی شد و بدون شکست به صورت مستقمیم به جدول اصلی راه یافت. محمد فتوحی هم در مرحله گروهی با ۴ برد و ۲ شکست به کار خود پایان داد و فرزاد باهر ارسباران هم به ۴ پیروزی و ۲ شکست دست یافت.

بدین ترتیب فتوحی و باهرارسباران در جدول مقدماتی به کار خود ادامه دادند. در این جدول فتوحی در دور نخست و دوم به ترتیب نمایندگانی از هنگ کنگ و بلغارستان را شکست داد و به جدول اصلی صعود کرد اما ارسباران بعد از پیروزی برابر نماینده سنگاپور نتوانست مقابل شمشیرباز کانادایی صاحب برد شود و بدین ترتیب حذف شد و با کسب رتبه ۷۵ به کار خود پایان داد.

بدین ترتیب دیدارهای جدول اصلی مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان با حضور سه نماینده از ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 5843485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha