تحولات فلسطین؛

تشییع با شکوه شهید ۱۸ ساله فلسطینی/ ادامه تعرض‌های شهرک‌نشینان

تشییع با شکوه شهید ۱۸ ساله فلسطینی/ ادامه تعرض‌های شهرک‌نشینان

در پی شهادت جوان ۱۸ ساله فلسطینی به دست نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، مردم فلسطین در مراسم باشکوهی پیکر این شهید را تشییع کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، خیل جمعیت مردم شهر نابلس، در مراسمی باشکوه، پیکر پاک فوزی مخالفه، شهید ۱۸ ساله فلسطینی که امروز به ضرب گلوله‌های پر تعداد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید را تشییع و در منطقه سبسطیه به خاک سپردند.

مردم فلسطین در این مراسم ضمن حمل پیکر پاک این شهید در خیابان‌های منطقه سبسطیه، با خشم و اندوه فراوان، در محکومیت این جنایت اشغالگران صهیونیست ضدرژیم صهیونیستی شعار دادند.

از سوی دیگر شهرک‌نشینان صهیونیست امروز شنبه نیز به جنایات خود در حق فلسطینیان ادامه دادند. صهیونیست‌ها با یورش به روستای عوریف واقع در جنوب شهر نابلس، یک مدرسه و چندین خانه متعلق به فلسطینیان را سنگ‌باران کردند. فلسطینیان نیز به مقابله با مهاجمان صهیونیست پرداختند.

در پی ورود نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه شرقی این روستا نیز درگیری‌هایی میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست به وقوع پیوست. صهیونیست‌ها در این درگیری‌ها، ضمن استفاده از گلوله گاز اشک‌آور به سوی فلسطینیان تیراندازی نیز کردند. از آسیب‌های ناشی از این درگیری گزارشی مخابره نشده است.

در روستای المزرعه الغربیه واقع در شمال‌غرب رام‌الله نیز، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در حمایت از یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به منازل فلسطینیان و پرتاب سنگ به سمت آن، با ساکنان منطقه درگیر شدند و به سمت فلسطینیان بمب صوتی و گلوله‌ گاز اشک‌آور پرتاب کردند. در جریان این یورش بخشی از خانه‌های فلسطینیان دچار آسیب شد، اما آسیب جانی رخ نداد.

زمین‌های کشاورزی واقع در شرق رفح در جنوب نوار غزه نیز از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مورد هجوم و تیراندازی قرار گرفت، اما گلوله‌های صهیونیست‌ها به فلسطینیان اصابت نکرد.

از سوی دیگر، منابع محلی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در جنین واقع در شمال‌غرب کرانه باختری، بازداشت کرده‌اند.

خبر دیگر آن‌که شهرک‌نشینان صهیونیست در حال آغاز ایجاد یک مرکز شهرک‌نشینی دیگر در نزدیکی شهرک صهیونیستی «کیدار» واقع در اراضی شرق قدس هستند.

کد خبر 5843632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha