واکنش سازمان همکاری اسلامی به شهادت دو جوان فلسطینی

واکنش سازمان همکاری اسلامی به شهادت دو جوان فلسطینی

دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به شهادت‌رساندن دو جوان فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای نسبت به جنایت اخیر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در به شهادت‌رساندن دو جوان فلسطینی در کرانه باختری واکنش نشان داد.

سازمان همکاری اسلامی در بیانیه خود اعلام کرد: تداوم جنایات شنیع رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم؛ جنایاتی که آخرین مورد آن اعدام ددمنشانه دو جوان فلسطینی، یعنی فوزی مخالفه، در شهرک سبسطیه واقع در نزدیکی نابلس و محمد البایض در روستای ام‌صفا واقع در غرب رام‌الله بوده است.

سازمان همکاری اسلامی در این بیانیه، به شهادت‌رسیدن این دو جوان فلسطینی را در امتداد سریال جنایات و تعرض‌های رژیم صهیونیستی دانست که نیازمند تحقیق و بازپرسی است.

همچنین سازمان همکاری اسلامی از جامعه بین‌الملل خواست که به مسئولیت خود عمل کند و به جنایات روزانه رژیم صهیونیستی و تروریسم سازمان‌یافته این رژیم و نظامیان اشغالگر صهیونیست در حق ملت فلسطین پایان دهد.

گفتنی است نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش وحشیانه امروز خود به نابلس در شمال کرانه باختری فوزی مخالفه، جوان ۱۸ ساله فلسطینی را که سوار بر خودروی خود بود، با شلیک بیش از ۴۰ گلوله به شهادت رساندند. همچنین در نتیجه درگیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با فلسطینیان ساکن روستای ام‌صفا در غرب رام‌الله، محمد البایض، جوان ۱۷ ساله فلسطینی نیز به فیض شهادت نایل آمد.

کد خبر 5843574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha