۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۷:۵۲

معاون سازمان تبلیغات اسلامی:

نقطه درگیری دشمن در جنگ شناختی و ذهنی درون هنر است

نقطه درگیری دشمن در جنگ شناختی و ذهنی درون هنر است

شاهرود- معاون تبلیغ و امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بابیان اینکه دشمن بر روی مقوله فرهنگ و هنر برنامه ریزی دارد، گفت: نقطه درگیری دشمن در جنگ شناختی و ذهنی درون هنر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا عزت زمانی شامگاه یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری شهرستان شاهرود به میزبانی خانه عطاردی این شهر ضمن بیان اینکه امروز ابزار دشمن در جنگ با ملت‌ها نه گزینه‌های نظامی بلکه نشانه رفتن فرهنگ است، ابراز داشت: در واقع به تعبیری نقطه درگیری دشمن در جنگ شناختی و ذهنی درون هنر است.

وی ضمن بیان اینکه دشمن برای غلبه بر ملت‌ها روی فرهنگ برنامه‌ریزی می‌کند، افزود: خوشبختانه مردم ما اثبات کردند که پای انقلاب خود ایستادند و در این جنگ نابرابر دشمنان شکست خورده و ملت ما همواره پیروز است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بابیان اینکه تکیه بر دانش، فرهنگ و هنر یکی از مواردی که باعث خنثی سازی طرح‌ریزی دشمن می‌شود، ابراز داشت: در حقیقت حوزه هنری نیز می‌کوشد در این راه استعدادهای جدید را شناسایی و با راهبردهای دینی، فرهنگی و تمدنی این نیروها را تربیت و به جامعه معرفی کند.

عزت زمانی ضمن بیان اینکه امروز بزرگترین سرمایه و دارایی مردم هستند، تصریح کرد: برای شکوفایی و ظهور و بروز هر چه بیشتر همین مردم به عنوان سرمایه باید به هنر روی آورد و خوبی، فضیلت و عظمت آنها را به صورت هنرمندانه بیان کرد.

وی ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی باور به حرکت را در بین مردم زنده کرد، افزود: متأسفانه طی صد سال اخیر ایران آبستن حوادث گوناگونی بود که هنر را تحت تأثیر خود قرار داد به نحوی که دشمن می‌خواست با سرکوب هنر سرمایه‌های ما را بگیرد که در این راه موفق نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از خدمات و زحمات محمدرضا طبسی تقدیر و حجت الاسلام مصطفی واحدی به عنوان رئیس جدید حوزه هنری شاهرود معارفه شد.

کد خبر 5866515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha