۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران:

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در اولویت قرار گیرد

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در اولویت قرار گیرد

ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان باید در اولویت طرح های عمرانی استان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدحسن سلامی ظهر دوشنبه در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و معاونین با گرامیداشت یاد و خاطره ده هزار و چهارصد شهید فداکار استان مازندران در دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم اظهار داشت: اعتقاد عمیق داریم یاد و راه شهیدان به جامعه و جوانان ما نورانیت و بصیرت می‌دهد و تا زمانی که یاد و سیره شهدا در جامعه ما زنده بماند انقلاب عزیزمان زنده و با صلابت به مسیر الهی خود ادامه خواهد داد.

وی، بنیاد شهید و امور ایثارگران را از یادگاری‌های ارزشمند امام راحل (ره) دانست و از ایثارگران به عنوان مرد میدان‌های سخت مجاهدت برای اسلام، انقلاب و کشور یاد کرد و بر حفظ و رسیدگی به امورات آن تأکید کرد.

سرهنگ پاسدار سلامی در ادامه عنوان کرد: انقلاب اسلامی در شرایط جنگ ترکیبی و نبرد شناختی نیازمند روحیه مجاهدت، ایثار و فداکاری در جامعه و جوانان است و هر ایثارگر و رزمنده دفاع مقدس می‌تواند تبیین‌گر و راوی مؤثر برای جوانان عزیز باشد.

این مسئول با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ ارزش‌ها در جامعه، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم جامعه ایثارگری را در مسیر انقلاب حفظ کنیم و حفظ این عزیزان و خانواده‌های معظم شهدا یکی از رسالت‌های ماست.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نقطه اوج بزرگداشت مجاهدت ملت ایران در دوران دفاع مقدس است، گفت: در این هفته برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و… برگزار خواهد شد که تجلیل از همسران پیشکسوتان جهاد و مقاومت از جمله آنهاست.

سرهنگ پاسدار سلامی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را از افتخارات دوران دفاع مقدس دانست و گفت: عصاره و چکیده مجاهدت‌های مردم مازندران در طول انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن در این مرکز جانمایی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران باید در اولویت طرح‌های عمرانی استان قرار بگیرد، تصریح کرد: این مرکز با اصل انقلاب، شهدا و دفاع مقدس مرتبط است و فعال شدن پروژه‌های این مرکز نیازمند هم افزایی، همفکری و تلاش مسئولین است.

سرهنگ پاسدار سلامی در پایان اذعان داشت: امیدواریم با هم افزایی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران فضای بصیرت افزایی را در جامعه پررنگ کنیم و در جهاد تبیین نقش آفرینی کنیم.

کد خبر 5867005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha