۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبر داد؛

بهره برداری از ۳۶۰میلیارد تومان پروژه برق رسانی در فارس

بهره برداری از ۳۶۰میلیارد تومان پروژه برق رسانی در فارس

شیراز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت :۸۷ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومان در هفته دولت در نقاط مختلف فارس به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کریمی فرد پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این طرح‌ها در بخش‌های رفع افت ولتاژ، برق دار نمودن روستاهای بدون برق، طرح بهارستان و.... در مناطق مختلف شهری و روستایی آماده شده‌اند که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در ادامه از برق دار نمودن ۱۰ روستای فاقد برق با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: در راستای رفع افت ولتاژ برق در استان ۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۶۰ دستگاه پست هوایی و ۱۵ دستگاه اتو ترانس با صرف هزینه ۷۹ میلیارد تومان نصب و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۱۲ هزار و ۵۱۲۲ کنتور هوشمند «فهام» با صرف هزینه‌ای به ارزش ۴۴ میلیارد تومان نصب و تعویض شده اند، اضافه کرد: تحویل ۲۴۰ دستگاه سیستم تولید برق قابل حمل ۱۰۰ وات خورشیدی به عشایر کوچ رو با صرف هزینه‌ای معادل پنج میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت امسال انجام خواهد شد.

کریمی فرد، اجرای پروژه‌های مربوط به طرح بهارستان را از دیگر برنامه‌های مهم در هفته دولت ذکر کرد و گفت: با اعتباری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد تومان تعداد چهار و ۸۰۰ اصله پایه، پنج هزار چراغ روشنایی و ۱۵۰ دستگاه پست هوایی نصب و بهره برداری خواهند شد.

این مقام مسئول یادآور شد: در هفته دولت پروژه‌های روشنایی معابر شامل: احداث ۱۲ کیلومتر شبکه روشنایی معابر و نصب ۱۵۰۰ عدد چراغ روشنایی با اعتباری معادل ۱۳ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

کد خبر 5867791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha