۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۱۱

دبیر مجمع آزادگان جهان اسلام خبر داد؛

همایش آزادگان جهان اسلام در شهر کاظمین برگزار شد

همایش آزادگان جهان اسلام در شهر کاظمین برگزار شد

کاظمین- دبیر مجمع آزادگان جهان اسلام گفت: همایش آزادگان جهان اسلام در موکب آل یاسین در شهر کاظمین با محوریت آزادی قدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به عتبات عالیات، همایش آزادگان جهان اسلام شنبه شب در محل موکب آل یاسین در شهر کاظمین با حضور زائران اربعین حسینی، تعدادی از آزادگان ایرانی و غیر ایرانی برگزار شد.

آزاده علی احمدی دبیر مجمع آزادگان جهان اسلام در این همایش با اشاره به دو هدف اصلی از برگزاری این همایش اظهار کرد: بیان جریان حریت و آزادگی نهضت امام حسین (ع) و انتقال پیام آن و گردهمایی آزادگان جهان اسلام از کشورهای مختلف با محوریت قدس شریف از جمله اهداف برگزاری این همایش بود.

دبیر مجمع آزادگان جهان اسلام بیان کرد: امام موسی کاظم (ع) به واسطه سال های متعدد اسارت که متحمل شدند از بزرگ آزادگان جهان اسلام هستند که می خواهیم زیر پرچم ایشان موضوع آزادی قدس را مطرح و مسیر آن را پیگیری کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه اربعین حسینی باید به آزادی فلسطین ختم شود، بیان کرد: می خواهیم در مسیر آزادی دو اسیر یکی قدس از دست صهیونیست ها و دیگری عالم از دست جهانخواران قدم برداریم.

دبیر مجمع آزادگان جهان اسلام یادآور شد: در این همایش از امضا و دستخط سید حسن نصرالله بر قرآنی که به تیم منتخب مجمع آزادگان هدیه شده است، رونمایی شد.

وی افزود: این تیم منتخب سال گذشته از همین موکب آل یاسین به سمت مرز فلسطین حرکت کردند و به دیدار آزادگان و جانبازان جبهه مقاومت رفتند.

احمدی افزود: آنها در این برنامه که با یاد شهید فریدون مقدوری انجام شد پرچم خود را به دست سید حسن نصرالله رسانده و قرآنی با امضا و دستخط ایشان دریافت کردند.

گفتنی است در این همایش افراد مختلفی از جمله از فرماندهان حشد الشعبی عراق سخنرانی کردند.

کد خبر 5877596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha