۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۴۲

معاون سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

مازندران نگین کشاورزی در زمینه تامین غذای کشور است

مازندران نگین کشاورزی در زمینه تامین غذای کشور است

ساری- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این استان در زمینه تامین و امنیت غذایی نگین کشاورزی کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا رعیت پناه صبح یکشنبه در جمع کارشناسان و کارکنان بخش کشاورزی استان مازندران گفت: در کمیته ارزیابی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، ۴۴ نفر به عنوان کارمند نمونه از سطح مراکز جهاد کشاورزی تا ستاد سازمان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: از نظر بنده همه کارکنان نمونه و شایسته تقدیر هستند اما به نمایندگی از آنها در کمیته ارزیابی ۴۴ نفر را انتخاب کردیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: خلاقیت و نوآوری، پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی و فرهنگ سازمانی از جمله شاخص‌های انتخاب این افراد بود.

رعیت پناه خاطرنشان کرد: وقتی صحبت از سرمایه انسانی در دستگاه اجرایی می‌شود به معنی مجموعه مهارت و دانش است که نشان دهنده پتانسیل و ظرفیت فعلی سازمان است‌.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: همکاران سازمان جهاد کشاورزی مازندران به تاسی از وزارت متبوع به تأمین معیشت مردم تلاش می‌کنند و این کار یک ارزش است که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: مازندران در حوزه تأمین غذا و جایگاهی که به عنوان نگین کشاورزی کشور شناخته شده است، قابل ستایش است چراکه با هویت بخشی به کار خود و در کنار هم بودن کار خود را به جامعه نشان می‌دهیم.

رعیت پناه بیان کرد: آموزش، مهارت آموزی و جانشین پروری از جمله موضوعاتی است که باید بتوانیم وظایف خود را در این راستا به درستی انجام دهیم.

کد خبر 5877628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha