۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۵۲

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان:

قاچاقچی چوب جنگلبان اصفهانی را با خودرو زیر گرفت

قاچاقچی چوب جنگلبان اصفهانی را با خودرو زیر گرفت

اصفهان- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: نیروی یگان حفاظت منابع طبیعی استان که توسط قاچاقچی چوب با خودرو زیر گرفته شد، دچار آسیب دیدگی جدی شده است.

سرهنگ علیرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه قاچاقچیان چوب بامداد جمعه ۲۴ شهریور در جنگل‌های تاغ منطقه سجزی با خودرو به یک مأمور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان حمله کردند، اظهار داشت: این سرباز منابع طبیعی استان دچار آسیب‌دیدگی جدی از ناحیه استخوان لگن، مهره‌های کمر و پاها شده و هم‌اینک در بیمارستان بستری است.

وی با بیان اینکه پنج نفر از نیروهای یگان منابع طبیعی استان روز جمعه در گشت و پایش تاغزارهای شرق استان متوجه حضور قاچاقچیان چوب شدند، افزود: نیروهای ما برای توقیف متخلفان اقدام می‌کنند که قاچاقچیان در حین فرار یک مأمور یگان حفاظت را با خودرو زیر گرفتند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با بیان اینکه قاچاقچیان سه نفر بودند که یک نفر از آنان دستگیر شده است، اضافه کرد: قاچاقچیان قصد داشتند محموله چوب‌های تاغ را با یک‌خودروی سمند جابه جا کنند که خودروی آنان نیز توقیف شده است.

قاچاقچی چوب جنگلبان اصفهانی را با خودرو زیر گرفت

سرهنگ‌طاهری ابرار داشت: یک متهم به مراجع قضائی معرفی شده است و پیگیر دستگیری دو متخلف دیگر هستیم.

به گزارش مهر، قاچاقچیان چوب بامداد روز جمعه ۲۴ شهریور در جنگل‌های تاغ منطقه سگزی به یک مأمور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان و سرباز اداره منابع طبیعی شهرستان برخوار حمله کردند.

پس از کمین چند ساعته برای به دام انداختن قاچاقچیان چوب، حدود ساعت چهار بامداد امروز قاچاقچیان در حین فرار، مأمور یگان حفاظت اداره کل و سرباز اداره شهرستان برخوار را با خودرو زیر گرفتند که منجر به مصدومیت آن‌ها شد.

کد خبر 5887371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • قاچاق IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      16 3
      دایی جان مامور جنگل بان را تفنگ و مسلسل بدهید پس چکار میکند دولت
    • مجید IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      6 1
      مرکزخریدچوبهاروکنترل کنن چرابایدجنگلهانابودبشن.برای تولیدچوب دولت حمایت کنه نه اینکه فقط قاچاق چوب دارن میکنن پس دولت خودش دست داره
    • غمگین GB ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      9 3
      بی پناه تر و مظلوم تر از جنگلبان و محیط‌بان توو این مملکت هست که برای حفظ منابع طبیعی نتونه حتی از خودش دفاع کنه 😞😞
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      8 1
      این جنگل‌بانان باز از محیط بانی وحفاظت از حیوانات مظلوم ترهستن.حداقل محیط بانی اسلحه واسه مبارزه باشکارچی غیرقانونی همراهشان دارنداینها که هیچی ندارندبجزماشین
    • سعید IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      7 4
      اسلحه بهشون بدن . یک درگیری کامل بوجود میاد
    • سهیلا US ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      4 1
      اگر این عزیز حافظ منابع طبیعی خدای نکرده نتواند سلامتی قبلیش را بدست بیاره تغا سش گردن مدیرانی هست که در مورد حفاظت از عزیزان زحمت کش محیط بانی قصور میکنن با آرزوی بهبودی عزیزمان