۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۰

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد اردبیل خبر داد:

برگزاری محافل خاطره گویی با محوریت یادگاران دفاع مقدس

برگزاری محافل خاطره گویی با محوریت یادگاران دفاع مقدس

اردبیل-مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: محافل انس با قرآن کریم و خاطره گویی با محوریت یادگاران دفاع مقدس در مساجد و کانون های مساجد اردبیل برگزار می شود.

مصطفی آمون در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برپایی غرفه کانون‌های مساجد در محل باغ موزه دفاع مقدس با عنوان «سلیمانی های گام دوم انقلاب» با محوریت فعالیت‌هایی همچون نقاشی کودکان، توزیع تراکت و بروشور، رونمایی کتاب و پخش کلیپ فعالیت‌های کانون‌های مساجد از جمله خدمات این غرفه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم و محافل خاطره گویی با محوریت حضور یادگاران دفاع مقدس در مساجد و کانون‌های مساجد از دیگر برنامه‌های معنوی به مناسبت هفته دفاع مقدس خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت کتب دفاع مقدس در مساجد و کانون‌ها، حضور نوجوانان و جوانان عضو کانون‌های مساجد در رزمایش فرهنگی – رزمی عملیات مسلم بن عقیل (ع) و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور بچه‌های مسجد از دیگر برنامه‌های به همین مناسبت خواهد بود.

آمون افزود: در هفته دفاع مقدس همچنین تبیین نقش و جایگاه مسجد در دوران دفاع مقدس به همت امام جماعت و تکریم از خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران انجام می‌شود.

وی بیان کرد: فضاسازی دوران دفاع مقدس در مساجد و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به یاد دوران دفاع مقدس جزو برنامه‌های فرهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد در اردبیل است که برای این هفته در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5893257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha